It mebbe disnae feel like it jist noo, but celebration is still a muckle pairt o oor everday lives.
Whether it’s congratulatin oorsels on that stoatin cup o tea we jist brewed, takkin pleisure in a memory we’ll never forget or reflectin on thon special person that maks oor life that wee bit mair douce, celebration allous us tae bide in the noo and tae tak tent o whit’s important in oor lives.
'Scrievin letters is the anely wey o pittin thegither solitude and guid company.' – Lord Byron
Haein a guid blether wi oor freends, luved yins and faimily has been a richt fankle ower this past year. We’ve mebbe duin whit we could wi Zoom caws, but mony o us are sairly missin thon yin-on-yin quality time wi the fowk that ayeweys seem tae make life a bittie better.
Sae why no try communicatin in a different wey. Let thon special person ken how muckle they mean tae ye by scrievin a letter tae them.
It micht inspire ithers tae tak a meenit tae celebrate the fowk in their ain lives that hae helped them. And we could aw dae wi a wee bit mair celebration the noo!
'[…]awfie great [fowk] mak ye feel like you, forby, can become great.' – Mark Twain
Pit doon three columns on a bit o paper. In the first scrieve doon the names o some fowk in yer life ye think deserve tae be celebratit. In the second, list aff some o the things aboot thon person that mak them sae special tae ye. In the third, think aboot some times when thae things hae helped ye in yer ain life. Frae forcin ye tae face somethin aboot yersel heid-on tae helpin ye heal durin a haird time.
Think aboot yer feelins and memories o the times ye’ve jist pit doon. How were they important? Mebbe ye were a bairn and shair as onythin ye were aboot tae get a richt tellin-aff, anely tae be treatit insteid wi kindness. Wis a freend a source o licht tae ye durin an especially dairk time in yer life?
Try thinkin aboot some o the scenarios in ablow and pittin doon jist a pickle wirds, images or sentences that come tae mind.
- Is there somebody frae yer past that helped shape yer personality or yer path in life? Somebody wha supportit and guidit ye when ye needed it the maist. Mebbe ye didnae even ken it at the time and ye wirnae able tae thank them in the wey ye should hae.
- Speakin tae them direct will let ye be open and thank them richt for aw the odds they makkit tae yer life.
- Or why no hae a howk through yer early memories o bairnheid or adolescence. Framin yer story frae a bairn’s pynt o view will really bring it tae life, and pit ower the emotions ye felt at the time.
- Is there somethin ye cannae wait tae be able tae dae wi a freend, luved yin or memmer o yer faimily gawin forrit?
- Ye could scrieve yer letter frae thon moment and tell that person aw the things ye’re able tae dae noo and experience wi them and how that maitters tae ye.
- Mebbe ye’d like tae scrieve a letter tae yer future sel tae help kick-aff some positive chynge in yer life. Is there somethin ye’d like tae be celebratin in a year, twa years, ten years?
In the noo with faimily:
- Has there been yin person keepin yer faimily gawin ower this past year? Mebbe you and the rest o the faimily wad like tae show them whit their luve and support has meant tae yese by scrievin a few lines each and sharin it wi them.
- Ye could stairt by haein anither swatch at yer list o their positive qualities (patience, couthieness, wairmth) and giein each faimily memmer a couple o these tae wirk wi.
Noo that ye ken whit moments ye’d like tae concentrate on and whit wey they were important it’s time tae stairt scrievin.
- Decide on the pynt o view ye’re scrievin frae. Likesay, are ye scrievin a letter as yer future sel, blowstin aboot aw the things ye can enjoy wi that person noo? Or are ye gawin back tae an earlier version o yersel tae try and pit ower the emotions ye felt in thon moment? Or ye can keep it simple and scrieve frae the present.
- If a letter feels a bit ower much tae ye, how no stairt aff wi somethin wee, like a postcaird? Imagine yersel hingin oot in the sun in some ither country and scrievin doon a few lines tae a pal. Let them ken how ye’re feelin and think aboot a similar moment the twa o ye hae shared in the past.
- If the images o yer memory are especially strang, mebbe ye could get them doon visually through a comic strip.
Delicious magazine peyed three o the day’s best scrievers aboot scran tae scrieve a letter tae the cooks that had inspired them – check oot Letter tae ma Food Hero(this will open in a new window) tae see how they got on.